onsdag 5 oktober 2016

Höst vid entrén.

Vilket underbart septemberväder det har varit i år. Och oktober har ju börjat likadant. Soliga fina dagar som börjat med dimma och lite kyla för att sedan bara bli superhärliga. Nu känns det lättare att ta sig igenom oktober, den jobbigaste månaden för mig. Många tycker november är den jobbigaste månaden men då fyller jag ju år och man kan börja planera inför advent och så, så för mig är oktober värre.

När jag tyckte att sommarblommorna hade gjort sitt så plockade jag undan en himla massa saker ute och gjorde lite höstfint vid entrén. 
Känslan att gå runt och plocka och hitta saker man kan använda sig av är himla fin alltså. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härligt höstiga entré ni har!

livet på myra sa...

Men tack snälla! Vad glad jag blir!