lördag 8 oktober 2016

På verandan!

Det är kul att pynta ute även om man inte är utomhus så mycket nu. Men ett fint arrangemang att vila blicken på är aldrig fel. Man ska omge sig med saker man tycker om.
Förra helgen plockade vi undan utemöblerna på verandan och jag gjorde höst även där. 

När vi kom ut från badhuset i Arvika förra fredagen så såg jag massor med kastanjer. Jag och Liv plockade fickorna fulla och Lars låtsades att han inte kände oss. ;) Ett fint inslag i det höstiga. Och rönnbär, jag älskar verkligen rönnbär. Så pass mycket faktiskt att jag kan tänka mig det i min brudbukett...

4 kommentarer:

Anonym sa...

nu blir det en kommentar som inte alls hör till inlägget egentligen...men...det där armbandet i läder som Lars hade i ett annat inlägg, vart fick du tag i det? det är sååååå fint!!

livet på myra sa...

Hihi,här är man glad för alla kommentarer! :D Visst är det snyggt!! Beställt på nätet av en tjej som gör. Malins namnsmycke heter sidan. Finns även på instagram. Jag har ett halsband därifrån i rostfritt stål som jag också kan rekommendera.

livet på myra sa...

Hihi,här är man glad för alla kommentarer! :D Visst är det snyggt!! Beställt på nätet av en tjej som gör. Malins namnsmycke heter sidan. Finns även på instagram. Jag har ett halsband därifrån i rostfritt stål som jag också kan rekommendera.

Anonym sa...

Toppen! då ska jag göra ett besök där, ha en fin-fin dag!!!