onsdag 2 november 2016

Bloggtips!

Nu för tiden har Instagram tagit över och bloggar jag följt har färre och färre inlägg. Jag hittar mycket inspiration på Instagram men tycker det är kul att ta del av mer än bara bilder. Så här tänkte jag tipsa om några bloggar som jag tittar in på varje dag:

Härliga Lotta med sin otroligt fina blogg. Har följt henne sen jag började upptäcka bloggarnas värld. Hon har tagit ett stort steg i sitt liv, något jag avundas henne (men som jag inte missunnar-stor skillnad) men som jag också blir peppad av. Hennes underbara bilder är en fröjd för ögat!

Min gamla vän Emma har en blogg där hon skriver om vardagen, jobbet, träningen och livet i största allmänhet. Kanske mer intressant för mig som känner henne än för andra men det är en blogg jag varje dag kollar in.

Julia med sin ödmjukhet och sin trevliga ton mot oss läsare gör att man inte kan annat att tycka om henne. Henne följer jag mycket för hennes positivitet och är lite av en "feel-good"-blogg för mig.

Sunne-tjejen Emelie som har en blogg där hon bl. a. delar med sig av vardagen, grönare recept och underbara bilder. Hon har också en fotoblogg där hon visar helt fantastiska bilder. En helt klar potential bröllopsfotograf.

Och idag upptäckte jag att en av mina favoriter på Instagram också har börjat blogga! Frida som också kör skiten ur mig ibland som träningsledare på gym-mixen. Hennes Instagram bjuder på många fina bilder och mycket inspiration. Så det blir en ny blogg att hänga på.


2 kommentarer:

Emma sa...

Haha, du är rolig du. Är ju kul att nån läser iaf. 😊😊

Frida sa...

Men! Va gullig du är! Tar ett omtag här nu så får vi se :) Kul att du vill läsa! Ha en fin dag!