måndag 28 november 2016

Min nya hobby!

Oj, ett inlägg så här en måndag, så otippat. ;) Men jag vill bara visa er min nya hobby som man kan ta del av om man vill. Egenpärlade personliga armband. Såå kul att göra!





Det är fritt fram att beställa armband om man vill. En länk kostar 30 kr, två länkar med ring kostar 75 kr och tre länkar med ring 100 kr. De ringar som finns just nu är "Älskade barnbarn" "Underbara barn" "Min familj" och "Kärlek". Du väljer själv texten som ska stå och om man vill ha någon pärla med hjärta med i länken eller om man vill ha en metallpärla direkt efter texten, annars kör jag svart pärla direkt efter. Pärlar tre svarta och en metall om inget annat sägs. Mejla mig bara, jessicazetterlund@hotmail.com Kan skicka också om man inte bor i närheten men har inte kollat upp fraktkostnad men antar att det inte blir så mycket.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Händiga människa! Hur hinner du med allt?! Jag ä såååå imponerad av dej-ja av er som roddar med allt! Hejja hejja;-)
Klart vi ska beställa, om ja nu orkar bestämma mej he he!!

livet på myra sa...

Välkommen med din beställning. Om du bestämmer dig snart kan du få det till jul. :)

Anonym sa...

Hej! Jag skulle vilja beställa två armband om det går bra. Ett med namnen Elsa och Saga och ring kärlek och ett med namnen Elias, Arvid och Thea och ring kärlek. Är arbetskompis med Linda så du får gärna lämna där om du träffar henne.
/Lisa FridhBared