måndag 13 maj 2019

Måndagslistan!

Jag: 
Jodå, rätt fint. Har varit rätt trött under veckan men tror det mest har berott på vädret. Har frusit större delen av veckan och det har väl gått en massa energi för att hålla kroppen varm kanske. :)

Familjen: 
Bara bra.

Veckan som gick:
En vanlig jobbvecka. En dag när jag slutade tidigt åkte vi till Karlstad för att handla några saker till Livs koja. Vi passade också på att köpa pallkragar...Jag har målat några taklister upp i hallen, som inte är klar än (fast det hade vi inte räknat med heller när uteprojekten tog vid). Lars har fyllt igen allt vi grävt för dräneringen och börjat gräva på nytt ställe. Vi hade väl tänkt ta en paus egentligen i grävandet men nu verkar det bli pallkragar iordning också. Är det någon som har tips på var man kan få tag på flis att lägga kring pallkragarna så får ni gärna tipsa oss.

Veckan som kommer:
Utvecklingssamtal för Liv imorgon. Vanlig jobbvecka annars med ett kvällsmöte. Hoppas att få veta när min semester blir efter det mötet...

Veckans bästa:
Att få skapa nya ställen, drömma, planera och greja för att sen kunna njuta av ett resultat. Det gör vi ofta och det är så himla kul. Jobbigt emellanåt men så kul när det blir bra. Och vi är ett jäkligt bra team, jag och Lars när vi håller på.

Vad jag ser fram emot till helgen:
Ett fyra-års kalas vet jag att vi ska på i alla fall. Får se hur mycket vi hinner under veckan med grävandet framför växthuset. 

Drömmer om:
Lite mer värme.

Min träning:
En bra vecka igen tycker jag. Två joggingturer, två tabata-pass och två rastpromenader. Nästa vecka hoppas jag på att kunna cykla en dag till jobbet igen.


1 kommentar:

Veronica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.