måndag 18 november 2019

Måndagslistan!

Jag:
Väldigt bra tycker jag. Födelsedag idag. Fast jag tycker mest att det är jobbigt att bli ett år äldre men det är kul att få paket. :)

Familjen:
Bara bra!

Veckan som gick:
Jobbvecka. Kommer knappt ihåg om jag gjorde något annat än jobbade som vanligt men hade heldagsplaneringen dag och var på Läslyftet en eftermiddag. Just det, stannade kvar på jobbet ett tag i torsdags också när vi hade föräldrafika.
På lördagen lämnade vi Liv hos mamma och Jan och åkte först till IKEA och sen till Vedugnen och åt mat innan vi åkte ut till Löfbergs arena för att se Mia Skäringer. Igår var min stora familj här på kalas.

Veckan som kommer:
Nu har snart hela måndagen gått men ikväll tänker jag mig fika med resterna från igår. Samt att titta på "Vem kan slå Anja och Foppa" som är det enda programmet som enar oss i soffan. Imorgon kväll har vi apt och till helgen väntar roligheter.

Veckans bästa:
Alltid mysigt att gå ut och äta med bara Lars. Känner att vi prioriterar det lite mer, kan det ha att göra medåldern...;) Mia Skäringer var också bra och kalaset likaså. En bra helg helt enkelt.

Vad jag ser fram emot till helgen:
Vår tripp. På söndag hoppas jag att jag hinner ta upp lite vinterpynt och stjärnor. Börjar kanske lite under veckan om jag har tid.

Drömmer om:
Åh, ge mig ljuset tillbaka. Såå grått och trist det är nu.

Min träning:
Tre rastpromenader, en joggingtur, ett tabatapass och ett annat hemmaträningsprogram.

Inga kommentarer: