måndag 25 november 2019

Måndagslistan!

Jag:
Rätt så bra tycker jag. Får alltid lite blandade känslor inför vinterns bästa tid. Samtidigt som jag tycker det är jättemysigt så infinner sig också lite stress. Så nu gäller det att balansera rätt.

Familjen:
Bara bra!

Veckan som gick:
Jobbvecka. Apt en kväll. Slutade tidigare på fredagen för att ta tåget till Göteborg tillsammans med Lars och Liv.

Veckan som kommer:
Imorgon ska Liv till tandläkaren. Jag ska försöka hinna titta på lite julklappar innan jag hämtar Liv på skolan. Annars är det en vanlig jobbvecka denna vecka, skönt. Till helgen önskar jag mig mycket tid för pyssel och nedvarvning. Har varit mycket nu ett tag och jag behöver få lite tid själv.

Veckans bästa:
Det får väl bli Göteborg då. :) Det är ju mysigt att åka iväg och göra nåt tillsammans och på bo hotell och så men så skönt när man åter är hemma. Storstadslivet är verkligen inget för mig.

Vad jag ser fram emot till helgen:
Adventsmys.

Drömmer om:
Såg att det kan komma lite snö under veckan, det håller jag tummarna för!!

Min träning:
Tre rastpromenader, en joggingtur och ett tabatapass blev det.

Inga kommentarer: