tisdag 8 juni 2010

Just nu!

Just nu är det lite stilla på Myra. Snickarna gjorde sin sista dag,för ett tag i alla fall,den 27 maj. Nu väntar vi på att fönster ska komma så de hinner sätta in dem innan de går på semester i juli.
Kommer ni ihåg hur det ska se ut? Reglarna är nu uppe så man ser lättare hur rummen kommer att se ut, jämnfört med tidigare bilder.
Badrum med dusch till vänster, badkar längst in, handfat till höger om dörren och toa innanför det.
Tvättstuga. Och så det lilla förrådet som kommer finnas till höger inför entrén.
Är ni med? Klart som korvspad? ;)

När snickarna inte varit här så har sambon och hans bror lagt läkt på taket på utbygget och börjat med innertaket på altanen. Imorgon kommer bror igen så jag hoppas att innertaket blir klart snart så jag kan ställa ut mina målade utemöbler som nu har varit klara lääänge. Jag som inte trodde jag skulle hinna...

Imorgon kommer också elektrikern och till veckan kommer han som ska kakla badrummet. Vi har väl en hel del att diskutera antar jag...Suck, vad mycket beslut det är just nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fönstren har vi haft sen början av april... nu är det bara å vänta å se när de kan tänkas komma in. Många beslut är det, men men de måste lösas! Bara å kämpa på. häls frå Bäcken/ C