fredag 18 juni 2010

Redo för semester!

Om det är någon som undrar vad som hände med det fina vädret så kan jag tala om att det är bara jag som har gått på semester! Då brukar det regna sörrni. Men efter regn kommer solsken, eller? Det tror jag på i alla fall.
Inför årens semester brukar jag ladda på med ett antal böcker. Jag är pockettokig och skulle aldrig falla mig in att köpa en vanlig bok för flera hundra. Dessutom är det lite spännande att gå och vänta på pocketsläppen ;) Hur som, så låg det ett paket och väntade på mig när jag kom hem idag. Så nu kan semestern börja.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer du ha tid för böcker under semestern??? Trodde Ni skulle snickra å måla mest hela tiden. Det är iallafall våra planer... / C

linda sa...

Nu har jag blogg Jess...vilito.blogg.se
Kram Linda

livet på myra sa...

Men, det ena utesluter väl inte det andra ;) Går nog fintfint att kombinera. Å nån tråkig regndag kommer det nog fast det inte ser ut så just nu. Härligt semesterväder, jiha!