måndag 14 juni 2010

Loppis!

Förra helgen var jag på loppis. Det fanns huuur mycket möbler som helst. Han som hade loppisen visste vad man kan ta ut så det var tyvärr inte jättebilligt. Men jättefina, gamla, målade, nötta, omålade, stora och små möbler. Tyvärr har vi inte jättemycket plats just nu för nya möbler. Får vänta lite och se hur mycket plats det blir sen.

Det blev ett bord som jag tänkt ha på altanen som planteringsbord eller avlastningsbord. Och äntligen fick jag tag på en potatiskorg. Ser ni lådan? Jag tror jag har börjat bli en låd- och korgsamlare. Inser att jag har flera stycken men vad gör det? De kommer nog till användning såsmåningom ;)

Tycker bordet var så fint med sina "plankor".


3 kommentarer:

Anna Enander sa...

Hej Jessica!
Kul att läsa din blogg! fina grejjer du fått tag på. Var´t åker du när du går på loppis??
Kram Anna

Emma sa...

Fint!! Vad roligt med loppis!! Jag hänger gärna med på en loppisrunda någon dag nu under semestern!! Man kan aldri köpa för mycket på loppis! Det är så billigt billigt (oftast) och tröttnar man på det är det bara att skänka vidare!! Jag älskar miljötänket i loppisindustrin!! Kram på dig

livet på myra sa...

Hej Anna!
Va kul att du är inne och kikar!!
Denna gång var jag i Pålsby men nu till sommaren blir det nog både här och där. Man får sticka in där det står en skylt vid vägen :)
Kram Jessica