onsdag 30 november 2011

Livs hylla!

Liv har fått en egen hylla i den stora bokhyllan i vardagsrummet. Där har hon sitt första fotoalbum, sagoböcker och"Första boken om mig", en fyll-i-bok med Livs utveckling och framsteg.


Här finns också en liten speciell bok...


...vår doppresent till Liv.

För varje födelsedag kan man skriva hur hon firade den, vilka som firade och vad hon fått i present. Dessutom finns det "minnesanteckningar" att fylla i, som ser olika för varje år.


Vid ett års ålder.


Vid tretton års ålder.


Och vid arton års ålder.

Här kan nära och kära skriva en rad till Liv.

p.s Hoppas bilderna blev klickbara ifall ni vill titta närmare d.s

4 kommentarer:

Sara sa...

Vart är den boken köpt?? Den såg fin å rolig ut! :)

Anonym sa...

Den är köpt på Åhlens i stan. Ja den är lite annorlunda, kul med alla olika anteckningar!
Kram kram

Cicci sa...

tjo! är du duktig och fyller i boken då??? här har det inte blitt av alls, de första 3 månaderna men sen... men jag har gjort minnesanteckningar så jag hoppas inspirationen kommer SNART! sen till något annat konstigt... på min makes dator kan jag kommentera inloggad på google kontot och då även göra det i min egen blogg. Hur har det fungerat för dig??? på min nu förstörda dator fungera det ju inte å på jobbet kan jag numer inte ens kommentera anonymt... Bara lite nyfiken hur det är för dig. KRAM Cicci

Anonym sa...

Jamen hon är ju inte ett än ;) Den andra boken försöker vi va med och fylla i men ibland upptäcker man att man missat vissa saker. Eller så kan det va svårt med exakta datum, vissa grejer är ju så självklara men andra lite svårare.
Du, jag har inte provat att kommentera som inloggad för de gånger jag gjort det och det inte funkat så försvinner det jag skrivit och jag får börja om. Men jag ska skriva nåt blajj i ett gammalt inlägg så får jag se hur det funkar.
Kram kram