söndag 20 november 2011

Tallrikshylla!

Kommer ni ihåg tallrikshyllan jag fyndade i somras, för 50 kronor (eller som det egentligen var: mamma gick tillbaka in på loppisen och köpte den för mina pengar med argumentet"annars kommer du bara att ångra dig")? Iallafall, så skrapade jag bort färgen och slipade den. Och sambon spraymålade den. Den var vit innan men slarvigt målad med färg som runnit. Och inte med rätt vit nyans ;) Sen fick den fick en given plats ovanför skänken.

Är så himla nöjd över vår lilla hörna i köket!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin och annorlunda hylla. Klok mamma! För du hade STOR ångrat dig om du inte köpt den. Superfint vart det. / Cicci

Anonym sa...

Tack!!Ja, jag hade nog grämt mig än om jag inte hade köpt den. Ibland blir man sådär dumsnål, då är det tur att man har en klok mamma med ;)

Anonym sa...

Va!! 50 kr!! Ja, det hade du ångrat! :-) Bra mamma!! Blev görfint i alla fall!!!! Får komma och titta live någon dag!! Vad konstigt att man inte kan kommentera annat än anonymt föresten!

Kramar Emma