onsdag 1 juni 2016

Kontraster!

Det var som om någon bönhörde mig efter mitt inlägg i lördags. Sommaren kom med besked och oj vad jag blir glad av sol och värme alltså. Allt känns så mycket lättare. Brukar inte ödsla så mycket energi över vädret i vanliga fall men kanske är det den konstiga vintern och den kalla våren som påverkat mig mer än vad jag trott. 
Hur som helst. Idag var det sommarfest på Livs förskola. Tänk att nästa år är det hon som är äldst och som kommer att bli avtackad. Fy, vad tiden går alldeles för fort. 
När vi kom hem hade vi en lugn kväll, jag pysslade lite med mina saker och Liv landade i soffan efter en heldag ute med Lars och Jan. Efter kvällsfikat ute så var hon helt plötsligt "borta". Sen såg jag henne bort mot ängen i färd med att dra av timotejstrån. Jag smög upp bakom henne och knäppte några kort.




Underbara sommarkväll.

Inga kommentarer: