lördag 23 juli 2016

Sista kvällen med gänget...

Med de två viktigaste personerna i mitt liv.
Imorgon kväll går Lars på nattskiftet och jag ska försöka lägga både mig och Liv i tid. Tanken var att vända rätt dygnet lite denna vecka men det har gått sådär kan jag säga. Denna vecka har ju varit den veckan med varmare kvällar så det har varit lite omotiverat att gå in och lägga sig när vi istället kunnat sitta ute och må gott. De senaste dagarna har vi faktiskt tagit oss till stranden och det verkar som det blir en dag där imorgon också.
Idag har vi varit på glasscafét i Lysvik. Lars föräldrar fick det som present av oss (i år igen). Där fick Liv också bada lite innan vi vände hemåt. Stannade till på en loppis men fann inget. Däremot fann jag finfina saker på loppisen här i bygdegården. Ett par gamla stavar och en låång knoppbräda. Tänker att den blir bra sen när vi ska göra iordning i Boa.
På tal om Boa, vi har jobbat på rätt bra där under semestern. Jag har målat såå många brädor att jag tror min arm är överansträng faktiskt. Nu har det stått stilla några dagar men vi fortsätter när vi får lediga stunder.

Inga kommentarer: