lördag 30 juli 2016

Fina skor till Liv!

När Liv var mindre så gick jag ofta och tittade på Kavat-skor men tyckte de var alldeles för dyra. Förra veckan, efter att ha letat sandaler till Liv och bara hittat glittriga, opraktiska eller Frost-pyntade skor så sökte jag på nätet efter något annat. Fann Kavat-skor som var lite billigare än vad de brukar (fast ändå drygt 450 kr). Och tänkte att NU kunde väl ändå ungen få lite finare skor. ;) Skulle kolla upp hur storleken var, googlade och hamnade på Kavats egna hemsida. Där var det halva priset på massor av skor så då slog jag till med två par. Jag hoppas att Livs fötter inte växer supermycket till nästa sommar. De blå fick jag ta en storlek större än vad jag tänkt från början så de borde verkligen passa nästa sommar.

Gratis frakt var det också. Det gillar jag! Nu var det ganska urplockat på hemsidan men om inte annat ett tips till nästa sommar...

Inga kommentarer: