söndag 25 december 2016

Årets familjekort!

Det är väl vi och kungafamiljen som bjuder på den traditionsenliga familjebilden så här kring jul. :) Jag är glad så länge jag får ta dessa bilder. Anar att det snart stannar som en önskan. Jag tycker att det är så roligt att ta dessa, även om det är lite svettigt när jag springer mellan kameran och sittande position. :)
Lekte lite i redigeringsprogrammet, så här kanske vi hade sett ut i en annan tid:
Var också tvungen att kika i arkiven hur det har sett ut tidigare år. Att få till bra kort är verkligen inte det lättaste. Det krävs lite mer än att vi sköter oss...
 2011:
 2012:
2013:
 2014:
 2015:
Hoppas ni har sköna dagar. Själv skulle vi ha varit på julfirande med min familj idag men
p g a sjukdom så har vi flyttat fram det tills imorgon istället.

Inga kommentarer: