måndag 14 oktober 2019

Måndagslistan!

Jag:
En väldigt bra vecka bakom mig tycker jag. Känt mig glad och positiv.

Familjen:
Bra.

Veckan som gick:
Jobb som vanligt. Var på workshop en kväll som handlade om digitalisering i förskolan, väldigt bra och jag blev pepp på att använda mig mer av digitala verktyg. Hade medarbetarsamtal med chefen och det var också bra. Skönt att sitta ner i lugn och ro och prata. 
I fredags var vi på bowling och sa efteråt att vi måste försöka bowla lite oftare. Går så länge mellan gångerna. I lördags åkte vi ånglok, det skrev jag ju ett eget inlägg om. Igår planterade jag vid entrén (ja, bajskatten ska inte få vinna över mig). På kvällen var vi på bio och såg "En komikers uppväxt". En bra men sorglig film. Lämnar en "ont-i-magen" känsla efteråt.

Veckan som kommer:
Jobbvecka. TAKK-kurs igen på tisdag. På tisdag ska vi även på utvecklingssamtal med Liv. På torsdag ska jag ut och äta med kollegorna. Det ser jag mycket fram emot.

Veckans bästa:
Utan tvekan ångtåget. Så himla kul upplevelse tillsammans.

Vad jag ser fram emot till helgen:
En ganska oplanerad helg igen faktiskt. Inget renoveringsprojekt heller på gång. Hoppas lampan till trappan kommer så att vi får upp den och fotoväggen.

Drömmer om:
Att det är slut med sorgsenheter ett tag.

Min träning:
Veckan som var blev det ett tabata-pass, två joggingturer och fyra rastpromenader.

Inga kommentarer: