måndag 21 oktober 2019

Måndagslistan!

Jag:
En väldigt bra vecka igen bakom mig tycker jag. 

Familjen:
Bra.

Veckan som gick:
Jobb som vanligt. I tisdags var vi på utvecklingssamtal för Liv. Check på den. I torsdags var vi på Spa och åt lite mat med kollegorna. En jättetrevlig kväll. På lördag åkte vi till tippen med en massa skräp. Eller rättare sagt så åkte Lars dit medan jag handlade. Men vi hjälptes åt att packa in allt i kärran på fredag kväll. På lördag hade också Liv en kompis här. Jag städade äntligen mitt pysselrum. Jag sydde också nytt draperi till skorna i hallen. Sånt där som aldrig blir gjort men när jag väl gör det så tar det typ en timme. Varför betar man inte av vissa saker bara? Lars har målat klart där det fattades i trappen/hallen. Väntar fortfarande på lampan som vi trodde skulle komma under veckan.
Bokade hotell och tågbiljetter till Göteborg i november. Ska bli jättemysigt att gå på jul på Liseberg igen. Och GRANIT och Leilas :). 

Veckan som kommer:
Jobbvecka. APT en kväll. Jag har tagit ledigt på fredag när skolan har studiedag. Ska bli otroligt skönt med kortvecka. Har också två tidiga dagar så veckan kommer kännas extra kort. Vissa dagar känns annars som jag knappt är hemma på min vakna tid. 
Tänker att vi kanske tar en tur till IKEA till helgen.

Veckans bästa:
Att ha goa kollegor som man gärna träffar efter arbetstid är guld. Jag har genom åren haft tur att ha bra kollegor men just nu känns det extra bra.

Vad jag ser fram emot till helgen:
Inget speciellt egentligen. Har haft några sköna hemma-helger nu så kan tänka mig att hitta på nåt.

Drömmer om:
På riktigt, snöö! Är så trött på regn och geggamojja på jobbet, leriga kläder som luktar skit och att allt är blött.

Min träning:
Veckan som var blev det två tabata-pass, en joggingtur och tre rastpromenader. Igår lyckades jag också ta en promenad mellan skurarna. Fick med mig Liv också, mysigt med hennes sällskap.

Inga kommentarer: