måndag 28 oktober 2019

Måndagslistan!

Jag:
Nja, lite sådär faktiskt. Började få ont i halsen i början av veckan och känt mig trött och seg. Har också haft väldigt ont i en arm/axel och skuldrorna men tycker det blev bättre under veckan iallafall.

Familjen:
Bra. Liv har höstlov nu och har sovit hos ena kusinen inatt. Imorgon är Lars ledig så dom ska hitta på något kul då.

Veckan som gick:
Blev inte så mycket gjort efter jobbet. Mycket soffhäng. Hade ju tagit ledigt på fredag och som tur var hade vi inte planerat in något speciellt. Vi myste mest hemma, spelade spel, fikade, lekte frisör, jag läste och Liv lekte lite själv. Tog en tur till Sunne och fixade vinterskor till Liv. I lördags var vi till Mjönäs och igår var vi till Ikea och köpte sänggavel igen. Hoppas denna funkar nu och att det inte blir konstigt med snedtaket.

Veckan som kommer:
Jag jobbar tre dagar sen är jag ledig med Liv. Ska bli skönt med en kortare vecka igen. På tisdag ska jag på sista TAKK-kursen. På onsdag kanske vi bjuder hit mamma och Jan på Halloween-fika. Liv har planer på att gå "bus eller godis" på torsdag. Annars blir det fikat då kanske. Funderar också på att gå på "Jul på Mårbacka" om det inte är tråkväder.

Veckans bästa:
En extra ledig dag med Liv. Skönt att kunna ge henne ledigt när det är studiedag.

Vad jag ser fram emot till helgen:
Inget speciellt egentligen. Hoppas få lite ordning i sovrummet .

Drömmer om:
Snart har vi den bästa tiden på året här när vi går in i november och man kan börja planera för advent. Love it!!

Min träning:
Det blev bara en joggingtur och två rastpromenader förra vecka. Hoppas kroppen och knoppen känns bättre denna vecka så jag får till några pass.


Inga kommentarer: