torsdag 25 februari 2010

Bloggloppis!

Tidigare i veckan fick jag mitt paket från Mariannes Bloggloppis.
Är supernöjd med varorna och leveransen gick fort trots snökaos i landet.
Under helgen så grejade vi en del här hemma. B la så målade jag hyllor till köket så de nyinköpta sakerna hamnade såklart på den ena. Fortfarande är det lite tomt men det fylls väl på så småningom.
En liten hink och en kanna.
Flaskhållare.
Nu i kväll fixade jag med kuddfodralen. Dock blev det inga schabloner som jag hade tänkt. Det var svårare än jag trodde så fick nöja mig med spets. Hur det blev får ni se en annan dag.
Nu blir det OS, heja tjejer!

2 kommentarer:

Sköna o Gröna Ting sa...

Vad härlig och se att dessa sakerna har fått nytt liv igen:))))
Passar ju hur bra som helst på din hylla och så ser jag att du fyndat ännu mer kockumssaker!
Tack för att du länkade till min loppis:)
Ha en underbar helg och hoppas snön smälter bort lite hos dig oxå.., här i Dalsland så regnar det lite för tillfälligt:)))

Kram kram
Marianne

livet på myra sa...

Hej!
Är supernöjd med det jag köpte av dig! Kul att jag fick fynda fler saker i samma stuk på auktionen.

Har snart gett upp hoppet om vår, har snöat IGEN! Snöade under lördagen och inatt kom det nog 1 dm till, TRÖTT!!

Ha det bra!

Kram Jessica