söndag 21 februari 2010

Dagens auktion!

Söndagen bjöd på auktion men vi velade hit och dit om vi skulle åka. Hade bestämt oss för att INTE åka när en arbetskompis till mig messar och talar om att det är lite folk och att sakerna går billigt. Då ändrade vi oss och åkte iväg ändå. Och det är jag glad för att vi gjorde. Lite folk och sakerna auktionerades ut riktigt billigt.

Slagbord för 150 kr. Blev så himla glad när jag fick det. Tänk vit färg...
Fyra emaljtallrikar för 40 kr.

En låda med mest skräp i men det var lådan jag var ute efter. 40 kronor. Lite trasig men det blir nog fint när den blir målad.

Denna blev lite dyrare än vad jag tänkt mig-100 kr.

En man ropade in en våg och fick dessa med på köpet. Min kollega gick fram och frågade om vi fick köpa några och det fick vi. Två stycken för 20 kr.


Vilken tur att vi åkte ändå...
Trevlig söndag!

2 kommentarer:

rustik charm sa...

Hej där Jessica.

Vilken himla tur att ni åkte, fick ju med er massa fint hem. Det där slagbordet kommer ju bli sååå bra:).

Ha en trevlig kväll♥
Kram Kristina

livet på myra sa...

Javisst var det tur!! Kanske är då det blir bäst, när man åker utan någon som helst förväntningar!

Kram Jessica