lördag 27 februari 2016

Vilken dag!

Jisses vilket väder det bjöds på idag. Svårt att inte få vårkänslor även om jag gärna hade haft lite mer snö ett tag till. Har bara hunnit åka skidor en gång hittills. Meen nu är vi snart ute i mars och då kan det kvitta med snö. Den har haft tid på sig att komma tycker jag. :)
Började dagen med att städa lite, försöker att städa undan på torsdagar men hann inte denna vecka så dammade av det värsta bara. Bytte sängkläder och vädrade sovrummet hela dagen, kommer lukta ljuvligt när vi kryper ner ikväll. Tog en springrunda på 6 km och hade ett sånt bra tempo idag. När jag kom hem blev vi ute och vi grillade korv till lunch. Gjorde pinnbröd till också, så himla gott. Och sen varm choklad med marshmallows och en bok i solen.
Efter maten kröp jag och Lars ner i badet tillsammans en stund. Vaknade inatt med en ömmande nacke och skuldror. Blev bättre med massage och Voltaren på förmiddagen men blev sämre igen när vi varit ute. Så efter badet blev det lite mer massage och ikväll blir det till att ta smärtstillande innan jag lägger mig. 
Kvällen avslutades med Mello och jag är käär. ;) Frans låt alltså!!

7 kommentarer:

Emma sa...

Låter som en superdag. Var ju fantastiskt väder idag. Själv satt jag inne och tittade ut på den. Förkyld och utan röst.

Gillade också Franz låt även om jag Tycket att den var lite tjatig. Blev mest glad över att han slog ut linda och Martin. Så trött på dem. Annars har jag inte fått någon riktig favorit i år. Synd att inte Jon Henrik är med igen! Kram

Emma sa...

Låter som en superdag. Var ju fantastiskt väder idag. Själv satt jag inne och tittade ut på den. Förkyld och utan röst.

Gillade också Franz låt även om jag Tycket att den var lite tjatig. Blev mest glad över att han slog ut linda och Martin. Så trött på dem. Annars har jag inte fått någon riktig favorit i år. Synd att inte Jon Henrik är med igen! Kram

Emma sa...

Varför blir det alltid två när jag kommenterar?? :-(

Emma sa...

Varför blir det alltid två när jag kommenterar?? :-(

Anonym sa...

Haha,kommentar-statistiken skjuter i höjden när du kommenterar! :D
Kram

Emma sa...

Det är ju bra! Jättekonstigt! Jag trycker bara en gång, ser bara ett inlägg o nästa gång är det två Inlägg!!

Emma sa...

Det är ju bra! Jättekonstigt! Jag trycker bara en gång, ser bara ett inlägg o nästa gång är det två Inlägg!!