onsdag 2 mars 2016

Liten blir stor!

Liv fyllde ju 5 år för ett par veckor sedan. Huamejja vad tiden går fort. Är glad att jag tagit massor av kort och att jag har satt in korten i album så att vi kan titta tillsammans. Har också filmat en del och det är också himla kul att se, även om jag samtidigt tycker det är lite jobbigt. Känns ibland som det är från en annan tid, man glömmer så fort. I veckan fick vi också kallelse till sista Bvc-kontrollen innan skolhälsovården tar över. Lite ångest på den också.

Som vanligt, födelsedags-fotografering:

Och från tidigare år:




2 kommentarer:

Morgan sa...

Skapliga Jessica-drag på andra kortet uppifrån!!

Emma sa...

Håller med Morgan! Ja det är både ångest och glädje när de växer. Jag tycker det blir roligare för varje år så det är nog mest fördelar för mig. Kram