onsdag 16 mars 2016

Bok-rea!

Alltså, jag och reor är ju inte polare. Iallafall inte när det inte är "halva rea-priset", då kan jag faktiskt hitta bra saker till Liv (aldrig till mig) även om det är svårare och mer urplockat ju större storlekarna blir. Men nu tänker jag mer på såna där mer vanliga reor, ja då blir jag så snål. Från att ha väntat på bok-rean och sen äntligen gå där och titta, till att sen tänka äsch, den där boken behöver jag inte. Recepten kan jag googla. Eller den där boken kommer snart i pocket ändå...Så blev det till slut en bok till mig på typ tredje vändan. ;) En inredningsbok med Leila som blandar inspiration med recept. Har några inredningsböcker som jag nu har ställt i en trälåda i köket. Då finns det iallafall en liten chans att jag ska ta mig tid att bläddra. 
Fanns några kvar på Coop i Sunne ifall någon blir sugen, 129 kronor.

Inga kommentarer: