lördag 5 mars 2016

Fredagsmiddag!

Vi är rätt dåliga på att äta ute. Ja, ibland beställer vi hem Kina-mat och är vi i stan så äter vi ju på Max men det räknas knappt. :) Utan jag menar när man klär upp sig lite, "put some makeup on" och beställer bord. Det gjorde vi igår. Då åkte vi till Diner 45 och åt fredagsmiddag. Vi har varit där två gånger förut (som sagt, inte så ofta vi äter ute...) och både de gångerna har jag beställt kyckling i ciabatta med pommes till. Jättegott verkligen men jag har alltid sneglat på de som beställt in Fajitas så igår tog jag mod till mig och beställde det. Och det var såå gott! Varenda tugga så mmm-ade jag och åhh-ade. Maten har ett okej pris tycker jag. Däremot tycker jag desserterna är alldeles för dyra. Liv fick en milkshake med lite glass i botten och typ två dl grädde uppepå för 55 kr, tycker jag är lite saftigt. Lite suddiga mobil-bilder:




Inga kommentarer: