onsdag 9 januari 2019

Lite porträtt!

De flesta som är här inne följer mig nog på Instagram och har sett flera av dessa bilder redan. Men här kommer det "några" fler bröllopsbilder från vår dag.


















Är såå nöjd att jag följde magkänslan och köpte en enkel klänning. (Under 2000 kr från Zalando, bandet sydde jag själv.). Mina skor kommer från Footway. Lars kostym och skjorta kommer från Brothers, skor från Zalando och fluga och näsduk från Neckwear. Min brudbukett gjordes av Blombutiken här i Sunne. Hår och delar av sminket gjordes av en vän. Mina smycken är från Edblad och våra ringar från Smycka. Och vår duktiga fotograf var Helena som ni hittar på Instagram @fotatavhelena.


1 kommentar:

Emma sa...

Så fint! Jag gillar de där vanliga bilderna mest. Som när Lars grejar med din klänning. Kram