måndag 8 april 2019

Måndagslista!

Jag:
Ja, jag va ju på apoteket förrförra veckan och köpte allergi-tabletter. Huvudvärken och tröttheten blev väl bättre men jag är fortfarande snuvig och slemmig. Hade tre tidiga dagar i veckan och det kändes lite med tanke på att vi ställde om klockan men det har gått bra.

Familjen:
Pigga och friska. Katterna firade sin första födelsedag i helgen. Dock tror jag att de inte riktigt fattade det. :D

Veckan som gick:
En bra vecka. Var på medarbetarutbildning en kväll. Var också iväg på ett studiebesök på en förskola i Örebro. Här hemma har jag grundmålat golvet två gånger, planterat lite vårblommor. Vad vår lördag bestod av kan ni läsa om i mitt tidigare inlägg.

Veckan som kommer:
En ganska vanlig jobbvecka förutom en heldag med FAS på Fryken strand. Till helgen ska Liv på kalas till sin käre C. Jag och Lars ska på roligheter med bl.a mamma och Jan.

Veckans bästa:
En hel hemmahelg där vi hann med så mycket. Ibland är det svårt att stanna upp när vi håller på och grejar. Vi vill ju gärna göra så mycket vi kan när vi har möjlighet. Nu till helgen har vi bara möjlighet en av dagarna och nästa helg är det ju påsk och då vill jag helst inte ha så mycket kvar att göra på övervåningen. 

Vad jag ser fram emot till helgen:
En liten lugnare arbetshelg. Roligheter på söndagen.

Drömmer om:
Varma sommarkvällar när vi har grillat och sitter ute och äter och bara tar det lugnt.

Min träning:
Väldigt bra tycker jag. Två joggingturer, två hemmapass och två rastpromenaden.

Inga kommentarer: