måndag 15 april 2019

Måndagslistan!

Jag:
Jodå, bara fint!

Familjen:
Också bara fint.

Veckan som gick:
Jobbvecka med ett litet avbrott för en heldag FAS. Blåsiga dagar som mest har tillbringats inomhus, på hallen. Vi har nu målat klart golvet, börjat sätta upp lister och socklar tillbaka. Vi kunde använda de gamla listerna som tur var så vi har sluppit måla en himla massa nya. Några lister har vi fått byta ut så lite målande har det ändå blivit.

Veckan som kommer:
Ääntligen påskvecka. Lite av ett delmål av vårterminen. Tycker mycket om påsk som högtid, speciellt när den ligger en bit ut i april. Så en kortare vecka och sen en härlig ledighet. Ska träffa en ny mentorsgrupp på onsdag. Jag ska bistå påskharen med lite prylar och påskstäda lite. Vi fortsätter med att sätta lister och fixa med spackling och målning. Snart bara räcket kvar.

Veckans bästa:
Finns mycket bra från denna vecka. Att vi fått saker gjorda på övervåningen, att fröerna som jag satte för någon vecka sedan har kommit upp ordentligt, att jag sprang nästan två km längre på min runda i lördags. att få flexa ut och gå hem tidigare i fredags, mellis i solen.

Vad jag ser fram emot till helgen:
PÅSK! Tid med familjen, mat och godis!

Drömmer om:
Nu verkar det som att det ska bli väldigt fint väder under veckan så det tänker jag njuta av.

Min träning:
Denna vecka utnyttjade jag halvtimmen, som blir mellan att jag slutar tidigt och Liv slutar skolan, med en springtur. Ska försöka göra det nu under våren. Annars blev det två rastpromenader, ett hemmapass och ytterligare en joggingtur.


Inga kommentarer: