måndag 22 april 2019

Måndagslistan!

Jag: 
Jättebra! Har sett fram emot ledigheten så himla mycket och har haft underbara soliga påsklediga dagar som jag fyllt med saker jag mår bra av. Och det bästa av allt; ledig hela veckan. Tillsammans med Lars och Liv!

 Familjen: 
Också bara fint. Liv har även hon sett fram emot påsklov.

 Veckan som gick:
 Kort jobbvecka. Skulle lätt kunna vänja mig med fyra arbetsdagar i veckan igen. Helgen har känts superlång! Vi har småfixat med lister och målning på hallen. Känns som vi aldrig blir färdiga där uppe. Nu kommer vi också köra pararellt med uteprojekt. Men det blir väl klart nån gång.
På långfredagen hade vi besök av Lars föräldrar och ena syster. På påskdagen var vi ute och åt med mamma, Jan och mina syskon med familjer.

 Veckan som kommer: 
Påskledigt! Vi kommer att njuta av lediga dagar. Fixa hemma och hitta på saker är planen för veckan.

Veckans bästa:
Det härliga vädret. Fast jag får ändå lite ångest över att det är så varmt redan och oroar mig för att vi ska få en likadan sommar som ifjol.

 Vad jag ser fram emot till helgen:
Kommer förmodligen ha jobbångest då så fokuserar på att hela veckan ska bli bra istället.

Drömmer om:
Att veckan blir bra och att vi alla får göra saker som vi får energi av.

 Min träning: 
Denna vecka utnyttjade jag halvtimmen igen, som blir mellan att jag slutar tidigt och Liv slutar skolan, med en springtur. Blev ytterligare två rundor, tre rastpromenader och två hemmapass under veckan.

Inga kommentarer: