måndag 2 december 2019

Måndagslistan!

Jag:
Alltså veckan tog aldrig slut kändes det som. Eller ja, helgen försvann ju i en blink men arbetsveckan. Är så trött nu och längtar bara efter ledigt. Och sol.

Familjen:
Bara bra!

Veckan som gick:
Jobbvecka. Och en vanlig sådan vilket var skönt då jag varit så trött. En dag var jag med Liv till tandläkaren. Fixade också det enda kusinpaketet som vi ska handla till jul. I år gjorde vi så att vi lottade en som vi ska köpa julklapp till. Blir så otroligt många klappar annars när vi är så många barn. Hoppas på en mindre hysterisk julklappsutdelning på så vis.

Veckan som kommer:
Jobbvecka med ett kvällsapt. Annars ska jag inte göra så värst mycket mer än att jobba. Försöker pyssla och göra mysiga saker men kvällarna räcker inte till. Liv ska på kalas hos en kompis på fredagkväll.

Veckans bästa:
Fann ett rådjurskranie (låter ju hemskt men det var ganska mycket ansikte kvar och två små horn) och några småhorn på loppis som jag är nöjd över.

Vad jag ser fram emot till helgen:
Fortsatt adventsmys. Känner inte för att göra några större utsvävningar helgerna framöver.

Drömmer om:
Det kom snö och blev så fint. Tyvärr ska det bli plusgrader igen under veckan så snart är det grått och trist igen.

Min träning:
En bra träningsvecka med fyra rastpromenader, en joggingtur och två tabata-pass.

Inga kommentarer: