måndag 23 december 2019

Måndagslistan!

Jag:
Bra. Så skönt med ledigt!

Familjen:
Bara bra!

Veckan som gick:
Jobbvecka. Försökte varva ner så mycket jag kunde. Försökte också beta av saker varje dag så att det inte skulle hopa sig i slutet. Skrev lista på allt som vi skulle hinna med och märkte att stressnivån sjönk direkt när jag slapp hålla koll på allt i huvudet.
Annars var Liv hos en kompis efter skolan en dag och Lars var på julbord i fredags. I lördags var vi till pappa en sväng och igår bjöd vi hit mamma och Jan på adventsfika.

Veckan som kommer:
Åh, jag ska ha en sån bra vecka! Vi fick dock modulera om i julfirandet i år. Men det löste sig bra. Vi skulle egentligen vara med min stora familj på julafton och Lars familj på juldagen. Men pga äckelsjukan så åker vi till Mjönäs imorgon, juldagen blir mysdag och på annandag jul träffar vi min familj. Lars ska jobba på fredag, annars är vi lediga.

Veckans bästa:
Adventsfikat med mamma och Jan blev så gott och mysigt.

Vad jag ser fram emot till helgen:
Nu blir varje dag som helg så jag tänker bara fylla alla dagar med mys och gott i magen.

Drömmer om:
"I´m dreaming of a White Christmas".

Min träning:
Började känna av halsont i början på veckan så har mest promenerat denna vecka. Fyra rastpromenader, en timmes promenad och ett tabatapass.

Inga kommentarer: