söndag 15 december 2019

Tusende inlägget!

Tänk att för lite mer än tio år sedan började jag blogga. Det allra första inlägget publicerade jag den 3 december 2009. Vi hade sommaren det året köpt vårt hus och jag tyckte det var kul att kunna dokumentera och låta andra ta del av vårt liv på Myra. 
Året efter började vi att renovera och bygga ut och jag bloggade ganska flitigt i några år. Nu under senare år har mitt intresse dalat rejält. Mycket pga av få besökare och ännu mindre respons. Har tänkt så många gånger att jag ska sluta blogga men tycker samtidigt att det är en bra plats att samla livet på och så kul att gå tillbaka och titta på allt som hänt. Nåväl, vi får väl se hur länge jag håller i.


Första inlägget:

Så här vackert var det igår morse.
Efter en regnig november så var det här väldigt välkommet. Kallt och allt täckt av frost.
Nu väntar jag bara på snö så det blir ännu vitare och ljusare.




Inga kommentarer: