måndag 16 december 2019

Måndagslistan!

Jag:
Bra. Räknar verkligen ner dagarna nu för julledigt.

Familjen:
Bara bra!

Veckan som gick:
Jobbvecka. En ganska intensiv med möten, mentorsträff och luciafest. Kändes gött när jag tog helg tidigt i fredags. Under helgen har vi fixat vårt första pepparkakshus, hittat granar, Liv har lekt med en kompis och jag har haft tid till pyssel. Har också börjat slå in julklappar, läst ur en bok och bakat.

Veckan som kommer:
Jobbvecka. Och en hel vanlig sådan, skönt. Vi går ner lite i varv, myser och pysslar på jobbet. Ska försöka handla det som ska handlas till jul och börja göra julgodis. Lite längre fram i veckan hoppas jag att vi kan klä granarna.

Veckans bästa:
Att det börjar kännas lite lugnare. Har verkligen inte haft höga krav i år men märker att det är svårt att jobba heltid och samtidigt hinna med det jag vill i december.

Vad jag ser fram emot till helgen:
Fortsatt adventsmys. Ska nog bjuda in till adventfika en dag.

Drömmer om:
Det ser ut att bli en grön, brun och grå jul. Tråkigt tycker jag. Men vädret är ju inget man rår på och efter denna helg så ska dagarna bli längre i alla fall. Det ser jag fram emot.

Min träning:
Har försökt klämma in några pass så det blev ett tabata-pass, en joggingtur och tre rastpromenader. 

Inga kommentarer: