tisdag 26 januari 2010

Gårdagens fynd!

Fyndade ett överkast på Hemtex för 124,50 :) Medan sambon skruvade upp tavellisterna så gjorde jag iordning i sovrummet. (Jag är inte så kompis med kameran än, får nog ta och läsa instruktionsboken. Får aldrig ett bra ljus.)

Istället för att lägga kuddarna på sängen som man brukar så la jag upp dom mot gaveln. Blev mycket bättre tycker jag.

Passade på att fota resten av sovrummet när det ändå såg så städat och fint ut.

Hade sett fram emot ett besök på Gengåvan, ett ställe som folk lämnar in grejer på och som vinsten går till välgörenhet. Som en stooor loppis alltså. Men igår var det så klart stängt! Jag var ute efter gamla lampfötter, har fått en idé om hur våra nya sänglampor ska se ut. Men det blir väl en tur till stora staden igen snart tänker jag...


Här skymtar man hallen...

Inga kommentarer: