söndag 24 januari 2010

Härlig känsla!

Idag mår jag så bra! Känner mig pigg och glad. Har varit ganska seg efter operationen men nu börjar jag känna igen mig mer och mer. Sover visserligen lääänge på morgonen men inte värre än vid vanlig ledighet :)
Har tagit promenader två dagar i rad och blir glad av att jag inte är helt slut efteråt. Har orkat byta gardiner i köket, tom lagt upp dom först. Imorgon ska jag och sambon åka till stora staden och gå på Ikea, i affärer och på bio. Ska nog se "Snabba cash", har ju gått och blivit småkär i Joel Kinnaman efter Falk-serien :)
Ska i alla fall bli skönt att göra något annat än att bara vara hemma!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att höra att du mår bättre. Du har en helt underbar bloggsida. Finns hur mycket fint som helst hemma hos dig. Var får du alla idéer ifrån. Du kanske ska byta jobb. Hoppas ni hittar nått kul på IKEA. Bio är inte heller fel att gå och titta på. Ha det så gott/Ann-Britt

livet på myra sa...

Hej!
Vad glad jag blir att du tycker om sidan!!Hörde av Fia att du är inne och tittar hos mig ibland.
Ideérna får jag från olika tidningar men mest från andra bloggar. Det finns såå många fina bloggar! Fast visst, någon idé får jag väl själv ibland ;)
Ha det bra!!

Kram Jessica