onsdag 6 januari 2010

Nu är julen bortstädad!

Nu har vi städat bort julen och allt är som vanligt igen!
Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag skulle visa vårt vardagsrum. Så här ser det ut!

Sen vi flyttade till huset har vi köpt ny soffa och nya bokhyllor.
Ångrar mig då och då att vi inte köpte en ljus soffa...Men lika ofta tycker jag våran nya soffa är jättefin!



Bokhyllan är köpt på Ikea, gillar att den ser lite gammaldags ut.

( Tydligen kan jag inte hålla kameran rakt :) Ser ut som vi bor i lustiga huset på vissa kort. )

4 kommentarer:

Emma sa...

Hej gumman!

Tack för lycka-till-et!! :-) Har ni alltid sådär fint och välstädat hemma??? Jag tycker soffan är assnygg! Har själv funderat på att köpa en mörkare soffa! Är rätt trött på allt vitt och ljust! Hoppas vi kan ses snart!

Puss å Kram

Anonym sa...

Hej svejs!
Roligt att få se soffan i sin helhet, den blev väl bra?! Och så har ni ju bra smak vad gäller bokhyllan ;) Kram Veronica

Anonym sa...

Tjaba!!!
Tyckte att soffan o bokhyllan va skitsnygga. Me like!!!!
Får komma o se den irl snart:)
Och tack för en trevlig kväll igår!!
Kram!! /Anna

livet på myra sa...

Tack själv för en mycket trevlig kväll. Får inte dröja så länge till nästa gång nu då :)
Kram kram