söndag 3 januari 2010

Snart jobbdax!

Idag är det min sista lediga dag innan jag börjar jobba igen. Jag har varit ledig i två veckor och har tagit det jättelugnt. Har tagit dagen som den kommit, inte planerat in en massa grejer. Jätteskönt! Men nu när ledigheten är slut känner jag den där ångesten över att jag INTE har gjort en massa saker. Det var kanske nu man skulle göra allt man inte hinner annars. Men när ska man då ladda batterierna som jag verkligen behöver? Om en och en halv vecka ska jag in på operation. En operation som jag egentligen skulle vilja slippa men som jag hoppas blir värd besväret.
Ett stort beslut har tagits för våran del, vi har bestämt oss. Till veckan ska det sista göras och checkas av men vi vet äntligen vad vi vill. Spännande men ack så jobbigt när det handlar om en stor kostnad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Men va skönt det måste varit att bara tagit det lugnt å skönt! varit med sina nära å kära:) Lycka till på jobbet imorrn! Vi hörs. Kramar sofia