torsdag 4 mars 2010

Tvättstuga!

Vi går ju lite i väntans tider. I april är det meningen att utbygget ska påbörjas, om nu snön vill försvinna nån gång... Idag köpte jag nya numret av "Allt i hemmet" och då va denna fina tvättstuga med. Jag har ju tänkt mig en lantlig tvättstuga och denna tyckte jag va jättefin.

Bänken är byggd av en snickare men det kan väl inte vara så svårt att bygga...Borde väl en händig sambo klara, eller vad tror ni?

Vilket underbart härligt linneskåp! Tänk att få ha alla sängkläder och handdukar där!

Jag fortsätter drömma...


2 kommentarer:

Therese Persson sa...

Ja jag har själv precis suttit och drömt om den tvättstugan. Vilken dröm. Tyvärr är vår tvättstuga alldeles för liten men den dagen den ska renoveras ska den helt klart gå i den stilen.

Kul med utbyggnad förresten.

livet på myra sa...

Så fort sambon kom hem så visade jag bilderna,kan väl inte vara så svårt tyckte han...Dock kommer nog inte våran tvättstuga bli så där stor men vi behöver ju inte ha bänk på både sidorna om tvättfatet ;) Bara jag får en liten bänk och linneskåpet så är jag nöjd, hihi

Ha det bra!