måndag 1 december 2014

Min helg!

Vilken bra helg jag haft! Var lite förkyld under veckan och var jättetrött efter Göteborgshelgen men på fredagen kändes det som det hade vänt och när jag slutat (tidigt) åkte jag hem och tog en fika tillsammans med Lars och Liv och bara njöt av att helgen låg framför. Sen krånglade vi med adventsstjärnorna och jag försökte pynta lite. Till slut fick vi upp alla stjärnor och vi tog en mysig fredagskväll i soffan. Efter en helg borta tidigare så kändes det otroligt skönt att bara vara hemma. På lördagen kom Jan och hjälpte Lars med att byta dörr. Den kom till slut och inga hack i den...Jag och Liv bakade lussebullar under tiden så när de va klara så fikade vi tillsammans. Och de blev så goda! Receptet la jag ut tidigare. Kommer garanterat göra en omgång till innan jul. Även lördagskvällen gick i mysets tecken och vi såg på sådant som vi låg efter med, b la Dicte. På söndag var vi på kalas på eftermiddagen men var hemma tillbaka i bra tid.
En riktig bra helg! 
De tre kommande veckorna innan jul har jag tagit ledigt onsdagar så det ser jag jättemycket fram emot. Då ska jag pyssla och njuta av december och ledighet tillsammans med Liv.
Ett pyntat fönster i köket.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du ä verkligen super duktig på att inreda i huset erat;-)
Å kul att du delar med dej!!!tack för det!

Lallbacken sa...

Hejhej.
Vad fint du gjort i adventfönstret. Ett litet träd tillockmed!!!!
Lyckliga ni som varit i Göteborg :)
Vilket roligt tips det där med att sätta ut lappar vad allt fika är ;)
Ha en fortsatt fin vecka. /mia

livet på myra sa...

Tack! Vad glad jag blir!

livet på myra sa...

Tack! Ja,det är en bordsgran, har sett det på flera bloggar och tyckte den såg så mysig ut! Ja, Göteborgs-trippen va så bra!! Kommer på mig själv att längta tillbaka till det urmysiga hotellet!
Tack detsamma!