onsdag 6 april 2016

Lite ommöblering!

Efter jul fick jag ett litet ryck och gjorde om lite i Livs rum. Hennes rum är såå svårmöblerat så vad man kan göra är väldigt begränsat. Jag försökte så gott jag kunde och bestämde mig för att ta ut byrån som hon haft. Hennes garderob räcker fortfarande till de kläder hon har nu och byrån får mest urväxta kläder som mellanlandar där innan de sorteras i lådor. 
Så byrån fick hamna i vår lilla hall istället som är precis innan vårt sovrum. Kattavlan fick komma upp på väggen istället för att stå på golvet. 
Jag hade sett ut en jättefin lampa på Ikea som skulle passa men tyvärr drog vi aldrig någon el till denna vägg när vi gjorde om. Vi var duktiga och satte många kontakter överallt men här skulle vi minsann aldrig ha en lampa...Tur att det går att lösa i efterhand. När vi då hade dragit el och jag skulle köpa den efterlängtade lampan så fanns den inte. Pust väck, fanns inte ens på hemsidan trots att det hade varit en nyhet. Sen visade det sig att Ikea återkallat den lampan...Så nu är vi utan lampa ändå. Får se om den kommer tillbaka på Ikea eller om jag får se mig om efter en annan. För kontakt har jag. :)
Tänkte jag skulle visa lite nya bilder från Livs rum också men ska nog städa lite först...;)

Inga kommentarer: