onsdag 20 april 2016

Min nya kärlek!

För några veckor sedan köpte jag en märkmaskin på Clas Ohlsson. Den stansar så där som jag kommer ihåg från det att jag var liten. Svarta band och bokstäverna blir inte exakt raka men det blir så snyggt tycker jag.
Här har jag tagit en kattmatsburk och satt fjädrar i. I år blev det faktiskt bara påskris i Livs rum och ute. Eller ja, lite blev det inne i en liten glasflaska men inget med fjädrar och ägg i.

Sen ville jag prova och se om bandet ville fästa på blockljus och det gick fin-fint så då blev det ett personligt ljus också.
Och några enkla ljuslyktor fick text på sig. Har t o m fått en beställning så har gjort tre ljuslyktor med personliga texter på.
Gissar att jag kommer att gå lös med denna märk-maskin lite varstans och göra fler pyssliga saker. Och skulle det vara någon mer som vill beställa lyktor så är det bara att säga till!

Inga kommentarer: