tisdag 2 januari 2018

Dagens!

Idag började Lars att jobba igen. Vi har ju typ vänt på dygnet här hemma så Liv somnade väl inte förrän närmare halv 12 igår. Är väl säkert nyårsaftonens firande som satt kvar för vi va inte uppe så tidigt igår direkt. Ställde klockan idag för att försöka hitta tillbaks till vardagens tider. Jag och Liv gick upp, gick ner till soffan och slog på barnprogram och jag somnade om...jag har typ aldrig svårt att somna så för mig är det inga bekymmer att somna nu ikväll. Får se om det går bättre för Liv. På förmiddagen åkte vi ner på Sunne och passade på att gå till biblioteket. Liv lånade några böcker och jag några tidningar som vanligt. Som vanligt har jag också säkert redan läst flera av dom men...:D. Sen har Liv haft en riktigt bra lekdag själv. Hon har tillbringat mesta av dagen på sitt rum, lyssnat på sagoskiva och lekt. Känns så bra att hon kunde sysselsätta sig själv. Hoppas hon själv tyckte det och att hon kan fortsätta med det. Annars är det väldigt lätt att säga att man inte har något att göra...

Inga kommentarer: