fredag 26 januari 2018

När en vecka säger svish!

Fredag igen då. Jag uppskattar mina lediga fredagar tillsammans med Liv så himla mycket. Har svårt att förstå att jag ska orka jobba heltid till hösten igen...
Sovmorgon som vanligt för oss på fredagar men inte så seg morgon som vi brukar  ha för kl 10 skulle en kompis till Liv komma. Jag passade på att träna på altanen när de lekte och sen blev det faktiskt lite städning. Veckan har varit rätt intensiv, jag håller på med inskolning och vi har fått modulerat lite i schemat pga. sjuka kollegor. Har vaknat tidigt och tänkt jobb och inte kunnat somna om, drömt om jobbet osv så när jag tog helg efter ett möte igår kväll så kändes det rätt skönt faktiskt. Imorgon ska vi nog åka till stan en sväng. Eller en sväng, vi brukar aldrig kunna "göra stan" effektivt även om vi inte är i så många affärer. Konstigt, när vi annars är rätt effektiva. :) Nu väntar soffan, en stor godisskål och "På spåret". Trevlig helg!! 

Inga kommentarer: