onsdag 10 januari 2018

Vinterkort!

Har ju de senaste åren tagit kort på Liv och skickat som julkort. Hon är väl inte riktigt så medgörlig nu som tidigare när det gäller korttagning och jag hade slut på idéer så det fick bli familjefotografering istället. Det kom en hel del snö i början av december så vi passade på då. Vi åkte på oplogade vägar, körde fast så jag fick putta men kom till slut fram till ett bra ställe. :) Synd bara att kameran (eller jag) inte får rätt fokus och de allra flesta kort blev suddiga.





När vi kom hem så hade vi ett perfekt ljus att ta kort i men då frös Liv så det blev inte så många kort tagna.


Vi övade på bröllopsposer och insåg att vår fotograf kommer att få det svårt. :) Blir mest full i skratt och skäms lite. :)



2 kommentarer:

Frida sa...

Fina familjen!

Va roligt att du gillade mina foton, som du kanske sett så fick jag möjlighet att öva lite mer;) Måste ha varit i närheten av dig som jag var, Torsberg!

Ha en fin helg! Kram på dig!

livet på myra sa...

Va snäll du är!
Javisst va du det. Du såg inte huset då från vägen när du åkte förbi?! :D

Detsamma, Kraam!