tisdag 20 december 2011

Bvc-besök och vinterläsning!

Idag har vi varit till Bvc. Lillskruttan väger nu 8540 gram och är 72 cm lång. Hon är inte så stor men följer sin kurva och det är ju huvudsaken. Idag fick jag också ett bokpaket i brevlådan. Tänkte att jag ska bli bättre på att vila mig när Liv sover. Ligga i soffan och läsa i en bok istället för att göra allt där som man ska passa på att göra när barn sover. För Liv är en rätt nöjd tjej som kan leka själv längre stunder så jag kan gå och småfixa lite under dagarna, inte bara när hon sover. Får väl se hur det går med den visionen, rastlös som jag är. Dessutom har vi nya projekt på gång i huset så vi får se hur många böcker jag hinner med;)

1 kommentar:

Cicci sa...

böcker känns som ett minneblott, börjar men läser aldrig klart. ska bli spännande å se vad Ni har för nya projekt på G. Go jul på Er! / Cicci