onsdag 21 december 2011

Gnäll!!

Nu när äntligen hostan, som jag haft i tre veckor, är nåågot bättre så snorar jag som en gris istället! Jag har ont i revbenen och i bröstkorgen och träningsvärk i magen efter allt hostande. Jag har ständigt lock i öronen och ett tråkigt pip som jag hör så fort det är lite tyst runt omkring mig. Efter en natt med att försöka hitta ett läge där det, a: inte gjorde ont i revbenen, b: jag kunde andas och c: där inte katten låg i vägen, så var jag rätt slut imorse. Kände att jag var i behov av frisk luft så jag struntade i sjukdomsåkommorna och tog en promenad med Liv i vagnen nu på förmiddan. Resultatet: ungefär lika mycket snor i ansiktet som Tomas Wassberg hade en gång i tiden.

Dessutom har våra Bank-id till Försäkringskassan helt plötligt slutat att fungera. Why??

Det enda positiva idag är att det snöar. Men det töar väl bort innan jul!


Uppdatering! Bank-id går tydligen ut efter ett år och då måste man beställa nytt. Bra, ett världsproblem mindre!

Inga kommentarer: